Розвиток дошкільного закладу


Основні завдання дошкільного закладу

Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.

Наш заклад забеспечує фізичне, психічне здоров´я дитини, ії різнобічний, гармонійний розвиток, набуття життєвого досвіду, підготовку до навчання у школі. Здійснюється диференційований підхід до кожного вихованця згідно реалізації особистісно-орієнтованого навчання. Створені всі умови для атмосфери затишку, доброзичливості та прихильності до дітей.

Колектив закладу широко використовує проектні технології, що дає змогу урізноманітнити освітній процес в ДНЗ, зробити його цікавим для дітей, педагогів та батьків, які є повноправними учасниками освітнього процесу в нашому дошкільному закладі.
Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками.

Формування іміджу дошкільного закладу

Позитивний імідж дошкільного закладу визначає: наявність довгострокової освітньої стратегії, сприятливий морально-психологічний клімат у колективі, захоплений, небайдужий, професійний педагогічний колектив, постійний саморозвиток колективу, об'єднання спільною справою батьківського й педагогічного колективів, наявність яскравої зовнішньої атрибутики: девіз, герб, власний сайт і Інтернеті.
До постійних компонентів іміджу слід віднести:
- чітке визначення педагогічним колективом місії й концепції освітньої установи;
- оптимістичний настрой і доброзичливий мікроклімат у колективі;
- педагогічна, соціальна й управлінська компетентністьспівробітників;
- сформований образ керівника - професіонала, лідера, особистості яскравої, захопленої, що володіє неформальним авторитетом, здатної надихнути колектив на досягнення високої мети;

- ефективна організаційна структура дошкільного закладу, яка включає певну філософію керування, спектр поглядів, відносин, що визначають специфіку роботи колективу в цілому;
- звязку дошкільного закладу з батьківською громадою, різними громадськими організаціями.
Створення позитивного динамічного іміджу дошкільного закладу - складний і тривалий процес формування міцної й високої репутації, привабливості, створення ситуації успіху на різних рівнях роботи закладу. Константа іміджу ясла - садка проявляється у його поточній діяльності, гнучкому режимі роботи, планах діяльності, програмах навчально - виховного процесу.






























































Немає коментарів:

Дописати коментар